پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در مشهد برگزار شد + فیلم برپایی خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
سرخط خبرها

رسیدگی به تخلفات انتخاباتی خارج از نوبت انجام می شود

  • کد خبر: ۶۷۹۰۸
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
رسیدگی به تخلفات انتخاباتی خارج از نوبت انجام می شود
رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی گفت: مقدمات برخورد با بداخلاقی‌های انتخاباتی فراهم و شعب رسیدگی به این موضوعات و قضات ویژه آن تعیین شده است و رسیدگی‌های قضایی دراین‌باره خارج از نوبت و به‌صورت فوق‌العاده انجام می‌شود.

ایرنا: رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی گفت: مقدمات برخورد با بداخلاقی‌های انتخاباتی فراهم و شعب رسیدگی به این موضوعات و قضات ویژه آن تعیین شده است و رسیدگی‌های قضایی دراین‌باره خارج از نوبت و به‌صورت فوق‌العاده انجام می‌شود.


غلامعلی صادقی در همایش رسانه و انتخابات۱۴۰۰ افزود: در آستانه انتخابات، رفتار اشخاص یا احزابی را که از هم‌اکنون شروع به تقسیم و توزیع و خریدوفروش پست‌های مدیریتی کنند، تأیید نمی‌کنیم و این کار نباید انجام شود و دادن این وعده‌ها اخلاق‌مدارانه نیست.
فرمانده سپاه امام‌رضا (ع) نیز در این مراسم با بیان اینکه ۱۱هزار نفر از نیرو‌های بسیجی به کمک نیروی انتظامی آماده‌اند تا انتخابات خرداد در امنیت و آرامش کامل برگزار شود، گفت: امیدواری همیشه در مردم وجود دارد؛ بنابراین وظیفه داریم غبار‌هایی را که روی امید مردم نشسته است، پاک کنیم.


سردار یعقوب‌علی نظری ادامه داد: تبلیغات برای مشارکت حداکثری از سوی رسانه‌ها، مطبوعات و صداوسیما مهم و لازم است، اما کافی نیست؛ باید دعوت خانه‌به‌خانه و نخبگانی نیز انجام شود.
همچنین محمدعلی نبی‌پور، رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی، با اشاره به افزایش ۳۱درصدی شعبه‌های رأی‌گیری در استان گفت: در انتخابات پیشین ریاست‌جمهوری ۴۰۱۹ شعبه اخذ رأی در استان برپا شده بود، اما در این دوره ۵۲۷۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات خرداد برپا می‌شود.


سردار محمدکاظم تقوی، فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی نیز در همایش سراسری هیئت‌های نظارت، فرمانداران و فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان‌های استان با اشاره به تلاش دشمنان و تبلیغات رسانه‌ای برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات گفت: فراخوان‌هایی که بیگانگان بر طبل آن می‌کوبند، با گذشته قابل مقایسه نیست؛ آن‌ها همه تلاششان را به کار بسته‌اند تا بستر، جریان و بهانه‌ای برای به‌چالش‌کشیدن امنیت انتخابات پیدا کنند، اما در این راستا تکلیف داریم با حداکثر ظرفیت و توان خود اعتماد و اطمینان مردمی را جلب کنیم.


معاون استاندار و فرماندار مشهد در خبر دیگری نیز گفت: از میان ۱۲ داوطلب شرکت در انتخابات دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره خبرگان در استان، صلاحیت ۳ نفر احراز شده است. سیدمحمدرضا هاشمی افزود: ۱۹۰۰شعبه اخذ رأی برای سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌ها در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->